Diskrétní doprava do 24h

Volejte 608 655 001

Pište na info@e-kondomy.cz

0 Kč
×

Registrace

Vaše údaje

Přihlašovací údaje

Přihlášení

Vyplňte jméno!
Vyplňte příjmení!
Jméno není ve správném tvaru!
Příjmení není ve správném tvaru!
E-mail není ve správném tvaru!
Vyplňte e-mail!
Tento účet již existuje!
Zadejte heslo!
Zadejte platné heslo!
Musí obsahovat minimálně 6 znaků!
Může obsahovat maximálně 16 znaků!
Hesla se neshodují!
Musíte souhlasit s podmínkami!
Zadali jste nesprávné údaje!

Doprava a ceny

Zaručena 100% diskrétnost

 

  • Zboží odesíláme následující pracovní den nebo tentýž den při objednávce do 14:00.
  • V případě platby převodem zboží odesíláme v den připsání platby na náš účet.
  • O odeslání zásilky vás budeme informovat e-mailem.
  • Veškeré zboží máme skladem, proto jej můžeme hned odeslat.
  • Diskrétnost je pro nás na prvním místě, na zásilce nikdy nenajdete název ani logo firmy.
  • Při objednávce nad 850 Kč je doručení Českou poštou zdarma (doporučená zásilka).
  • Při objednávce nad 1500 Kč je doručení zcela zdarma (Česká pošta, Zásilkovna, PPL i Expresní kurýr).
diskretni-zasilky
  • Cena: ZDARMA
  • Na adrese Novoměstská 2, 62100 Brno.
  • Každý všední den od 9:00 do 17:30.
  • Nutná je platba předem (on-line kartou nebo převodem).
  • připravení zásilky k vyzvednutí budete informováni emailem.
  • Výdejní místo je označené názvem "e-kondomy" na budově, vchod je zboku budovy přímo z parkoviště.
  • Zazvoňte na zvonek "recepce" a vyčkejte, až vám otevřeme.
  • I v tomto případě dostane zboží v diskrétní bílé krabičce nebo v papírové tašce.
  • Cena při objednávce do 849 Kč: 39 Kč
  • Cena při objednávce nad 850 Kč: ZDARMA
  • Objednávku můžete uhradit na dobírku, tedy při převzetí zásilky, nebo bankovním převodem či platbou kartou on-line.
  • Příplatek za dobírku je 39 Kč.
  • Zboží vám zašleme v krabičce a v bezpečnostní bublinkové obálce.
  • Doručení trvá 1 - 3 pracovní dny. Vaši zásilku odešleme následující pracovní den nebo ještě tentýž den, pokud objednávku provedete do 14:00. Česká pošta pak obvykle následující pracovní den po podání zásilku doručí.
  • Ověřený způsob doručení na Českou poštu s doručenkou do vaší schránky.
  • Vhodný způsob především u drobnějšího zboží.
  • Nezapomeňte si při převzetí vždy zkontrolovat stav obalu zásilky, především to, zda není poškozená páska. Všimnete-li si jakýchkoliv výrazných vad, rozbalte balíček v přítomnosti dopravce. Bude-li mít pochybnosti, odmítněte zásilku a obratem nás informujte, abychom mohli situaci co nejrychleji vyřešit. Pokud si všimnete závad až po převzetí, není již možné zahájit reklamační řízení mezi vámi a doručovací společností. Pokud zásilka nevykazuje žádné vady, dopravce není povinen čekat na její otevření.
  • Zjistíte-li po otevření, že je obsah zásilky poškozený nevhodným zacházením s balíčkem, kontaktujte zákaznickou linku České pošty (840111244) nejpozději do 3 dnů od převzetí.
  • Cena při objednávce do 1500 Kč: 99 Kč
  • Cena při objednávce nad 1500 Kč: ZDARMA
  • Objednávku můžete uhradit na dobírku, tedy při převzetí balíčku, nebo bankovním převodem či platbou kartou on-line.
  • Příplatek za dobírku je 39 Kč.
  • Zboží vám zašleme v kartonové krabici.
  • Doručení na libovolnou adresu v ČR.
  • Doručení trvá 1 - 3 pracovní dny. Vaši zásilku odešleme následující pracovní den nebo ještě tentýž den, pokud objednávku provedete do 14:00. Česká pošta pak obvykle následující pracovní den po podání zásilku doručí.
  • V okamžiku expedice zásilky vám jsou na email nebo sms zprávou poslány informace včetně čísla balíku, můžete jej pak sledovat v online systému České pošty.
  • Nezastihne-li vás pošťák na vaší doručovací adrese, bude balíček uložen na příslušné poště. Ve vaší schránce pak najdete informační lístek o uložení zásilky.
  • Rychlý a spolehlivý způsob doručení až k vám domů.
  • Můžete si upravit čas doručení.
  • Na pobočce České pošty bude balíček nachystán k převzetí maximálně 6 dnů.
  • Nezapomeňte si při převzetí vždy zkontrolovat stav obalu zásilky, především to, zda není poškozená páska. Všimnete-li si jakýchkoliv výrazných vad, rozbalte balíček v přítomnosti dopravce. Bude-li mít pochybnosti, odmítněte zásilku a obratem nás informujte, abychom mohli situaci co nejrychleji vyřešit. Pokud si všimnete závad až po převzetí, není již možné zahájit reklamační řízení mezi vámi a doručovací společností. Pokud zásilka nevykazuje žádné vady, dopravce není povinen čekat na její otevření.
  • Zjistíte-li po otevření, že je obsah zásilky poškozený nevhodným zacházením s balíčkem, kontaktujte zákaznickou linku České pošty (840111244) nejpozději do 3 dnů od převzetí.
  • Cena při objednávce do 1500 Kč: 89 Kč
  • Cena při objednávce nad 1500 Kč: ZDARMA
  • Objednávku můžete uhradit na dobírku, tedy při převzetí zásilky, nebo bankovním převodem či platbou kartou on-line.
  • Příplatek za dobírku je 39 Kč.
  • Zboží vám zašleme v kartonové krabici.
  • Doručení na vámi vybranou pobočku České pošty.
  • V okamžiku expedice zásilky vám jsou na email nebo SMS zprávou poslány informace včetně podacího čísla balíku.
  • Ve chvíli, kdy pro vás bude na poště zásilka připravená k vyzvednutí, budete informování SMS zprávou nebo emailem. Před obdržením této výzvy na poštu, prosíme, nechoďte, balíček tam pro vás ještě nebude připraven.
  • K vyzvednutí si připravte doklad totožnosti, podací číslo zásilky nebo vaše telefonní číslo či emailovou adresu.
  • Doručení trvá 1 - 3 pracovní dny. Vaši zásilku odešleme následující pracovní den nebo ještě tentýž den, pokud objednávku provedete do 14:00. Česká pošta pak obvykle následující pracovní den připraví zásilku k vyzvednutí.
  • Ideální způsob doručení pro každého, kdo není k zastižení na konkrétním místě.
  • Nezapomeňte si při převzetí vždy zkontrolovat stav obalu zásilky, především to, zda není poškozená páska. Všimnete-li si jakýchkoliv výrazných vad, rozbalte balíček v přítomnosti dopravce. Bude-li mít pochybnosti, odmítněte zásilku a obratem nás informujte, abychom mohli situaci co nejrychleji vyřešit. Pokud si všimnete závad až po převzetí, není již možné zahájit reklamační řízení mezi vámi a doručovací společností. Pokud zásilka nevykazuje žádné vady, dopravce není povinen čekat na její otevření.
  • Zjistíte-li po otevření, že je obsah zásilky poškozený nevhodným zacházením s balíčkem, kontaktujte zákaznickou linku České pošty (840111244) nejpozději do 3 dnů od převzetí.
  • Cena při objednávce do 850 Kč: 49 Kč
  • Cena při objednávce nad 850 Kč: ZDARMA
  • Objednávku můžete uhradit na dobírku, tedy při převzetí zásilky, nebo bankovním převodem či platbou kartou on-line.
  • Příplatek za dobírku je 39 Kč.
  • Služba Zásilkovna vám umožňuje vyzvednout si váš balíček na mnoha místech v rámci České republiky za nízký poplatek. https://www.zasilkovna.cz/pobocky?closest=1
  • Zboží objednané do 14:00 bude odesláno ten samý pracovní den.
  • Balíček k vyzvednutí budete mít nachystaný 1-2 pracovní dny po objednání.
  • Ve chvíli, kdy je vaše zásilka expedována, obdržíte email s číslem zásilky, díky kterému si v systému Zásilkovny můžete rychle a pohodlně ověřit, kde se váš balíček právě nachází.
  • V okamžiku, kdy pro vás bude zásilka připravena k vyzvednutí, budete informováni SMS zprávou, ve které bude také heslo, jež je potřeba k vyzvednutí znát.
  • Ve výdejním místě Zásilkovny budete mít balíček nachystán k vyzvednutí 7 kalendářních dnů.
  • Nezapomeňte si při převzetí vždy zkontrolovat stav obalu zásilky, především to, zda není poškozená páska. Všimnete-li si jakýchkoliv výrazných vad, rozbalte balíček v přítomnosti dopravce. Bude-li mít pochybnosti, odmítněte zásilku a obratem nás informujte, abychom mohli situaci co nejrychleji vyřešit. Pokud si všimnete závad až po převzetí, není již možné zahájit reklamační řízení mezi vámi a doručovací společností.
  • Zjistíte-li po otevření, že je obsah zásilky poškozený nevhodným zacházením s balíčkem, kontaktujte nás.
  • Cena při objednávce do 1500 Kč: 69 Kč
  • Cena při objednávce nad 1500 Kč: ZDARMA
  • Objednávku můžete uhradit na dobírku, tedy při převzetí zásilky, nebo bankovním převodem či platbou kartou on-line.
  • Příplatek za dobírku je 39 Kč.
  • PPL garantuje doručení až k vám domů následující pracovní den po odeslání. Pokud tedy zboží objednáte například v pondělí do 12:00, již v úterý jej můžete očekávat.
  • V den expedice vám bude zaslán email s číslem balíku a datem doručení.
  • Nejspolehlivější a nejrychlejší způsob doručení.
  • Z vlastních zkušeností doporučujeme především před Vánoci dát přednost PPL před Českou poštou.
  • Ráno před doručením budete kontaktováni PPL kurýrem, se kterým si domluvíte přesný čas doručení.
  • Nemusíte nikam chodit, zboží vám bude doručeno na vaši adresu přesně ve chvíli, kdy se vám to bude hodit.
  • Při tomto způsobu doručení je nutné, abyste uvedli své platné telefonní číslo, na kterém budete k zastižení.
  • Na webových stránkách PPL (www.ppl.cz) můžete svoji zásilku sledovat. Do pole "sledování zásilky" stačí napsat číslo zásilky, které vám společnost PPL zaslala emailem a následně kliknout na "OK".
  • Nezapomeňte si při převzetí vždy zkontrolovat stav obalu zásilky, především to, zda není poškozená páska. Všimnete-li si jakýchkoliv výrazných vad, rozbalte balíček v přítomnosti dopravce. Bude-li mít pochybnosti, odmítněte zásilku a obratem nás informujte, abychom mohli situaci co nejrychleji vyřešit. Pokud si všimnete závad až po převzetí, není již možné zahájit reklamační řízení mezi vámi a doručovací společností. Pokud zásilka nevykazuje žádné vady, dopravce není povinen čekat na její otevření.
  • Zjistíte-li po otevření, že je obsah zásilky poškozený nevhodným zacházením s balíčkem, kontaktujte nás.
  • Cena při objednávce do 1500 Kč: ZDARMA
  • Cena při objednávce nad 1500 Kč: ZDARMA
  • Objednávku můžete uhradit na dobírku, tedy při převzetí zásilky, nebo bankovním převodem či platbou kartou on-line.
  • Příplatek za dobírku je 39 Kč.
  • Doručení pouze v rámci Prahy (PSČ musí začínat číslem 1) a v rámci Brna (PSČ musí začínat číslem 6).
  • Objednáte-li si v pracovní den do 12:00, ještě tentýž večer mezi 18:00 a 22:00 Vám kurýr zásilku doručí.
  • Zboží objednané po 12:00 bude doručeno následující den ve večerních hodinách.
  • Ve chvíli, kdy Expresní večerní kurýr převezme vaši zásilku, budete informováni e-mailem a SMS zprávou.
  • Před doručením vám kurýr zavolá.
  • Svoji zásilku můžete sledovat on-line.
  • Nezapomeňte si při převzetí vždy zkontrolovat stav obalu zásilky, především to, zda není poškozená páska. Všimnete-li si jakýchkoliv výrazných vad, rozbalte balíček v přítomnosti dopravce. Bude-li mít pochybnosti, odmítněte zásilku a obratem nás informujte, abychom mohli situaci co nejrychleji vyřešit. Pokud si všimnete závad až po převzetí, není již možné zahájit reklamační řízení mezi vámi a doručovací společností.
  • Zjistíte-li po otevření, že je obsah zásilky poškozený nevhodným zacházením s balíčkem, kontaktujte nás.

Záleží nám nejen na tom, abyste měli objednané zboží u sebe co nejdříve, ale také na tom, abyste si mohli vybrat takový způsob doručení, který je pro vás nejpohodlnější.

Pro nejrychlejší dodání doporučujeme platbu on-line kartou nebo dobírkou a kurýrní službu PPL, pokud takto objednáte zboží do 14:00, již následující den vám bude dělat nejen radost.

Jste-li z Prahy nebo z Brna, můžete využít Expresního večerního kurýra, který vám zboží doručí ještě tentýž den při objednávce do 12:00.

  • Platba on-line kartou nebo dobírkou zrychluje dodání.
  • Doporučujeme kurýrní službu PPL, jež garantuje dodání do druhého dne.
  • Objednejte si do 12:00 a již druhý den si zbožím od nás dělejte radost.
  • Počítejte s tím, že platba bankovním převodem může trvat až několik dní.
  • Veškeré zboží máme skladem a můžeme jej hned odeslat.
  • O odeslání zásilky budete informování e-mailem.
  • Cena 4,98 €
  • Zasíláme pouze prostřednictvím kurýrní služby DHL Express.
  • Objednávku můžete uhradit na dobírku, tedy při převzetí balíčku, nebo bankovním převodem či platbou kartou on-line.
  • Nezapomeňte si při převzetí vždy zkontrolovat stav obalu zásilky, především to, zda není poškozená páska. Všimnete-li si jakýchkoliv výrazných vad, rozbalte balíček v přítomnosti dopravce. Bude-li mít pochybnosti, odmítněte zásilku a obratem nás informujte, abychom mohli situaci co nejrychleji vyřešit. Pokud si všimnete závad až po převzetí, není již možné zahájit reklamační řízení mezi vámi a doručovací společností. Pokud zásilka nevykazuje žádné vady, dopravce není povinen čekat na její otevření.
  • Zjistíte-li po otevření, že je obsah zásilky poškozený nevhodným zacházením s balíčkem, kontaktujte nás.
  • Můj košík

    Přidejte si do košíku zboží, které chcete koupit.