Přihlášení
Registrace
Vaše údaje
Přihlašovací údaje
Přihlášení
Nejčastější dotazy (FAQ)
Kolik stojí poštovné?
Nejlevnější poštovné je Doporučená zásilka České pošty, která stojí 49 Kč. Pro objednávky nad 850 Kč je zdarma.
Je možný osobní odběr?
Ano, osobní odběr je možný na naší pobočce v Brně - Řečkovicích na ulici Novoměstská 2.
Máte zboží opravdu skladem?
Ano, všechno zboží, které u nás můžete zakoupit, máme opravdu fyzicky v našem skladě a je ihned připraveno k odeslání, případně k osobnímu odběru.
Jak zjistím stav své objednávky?
Stav Vaší objednávky můžete zjistit zde.
Musím být u Vás registrovaný, abych mohl nakoupit?
Nemusíte, registrace u nás není povinná.
Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?
Ano, ze zákona můžete odstoupit od kupní smlouvy v 14denní lhůtě od převzetí zboží. Z hygienických důvodů a ze zákona nelze vracet nebo měnit spodní prádlo, intimní erotické pomůcky, audiovizuální nosiče, knihy a časopisy s porušenou ochrannou fólií.
Zboží musí být samozřejmě nepoužité, nepoškozené a kompletní v původním obalu, aby byl možný jeho další prodej.
Kam mohu reklamované zboží zaslat?
Zboží můžete zaslat na adresu: Czech Healtcare s.r.o., Novoměstská 2, 62100 Brno
Co vše musím dodat k reklamaci?
K reklamaci je zapotřebí dodat: kompletní reklamované zboží, kopii daňového dokladu a průvodní dopis, ve kterém bude popsaná závada.
Jak dlouho budete reklamaci řešit?
Reklamace řešíme v co nejkratším možném termínu, nejdéle však do 30 dnů dle podmínek reklamačního řádu. Přesný termín vyřízení Vám bohužel nejsme schopni sdělit předem.