Přihlášení
Registrace
Vaše údaje
Přihlašovací údaje
Přihlášení
Reklamace a vrácení zboží
Výměna zboží za jinou velikost nebo jiné zboží
Neodhadli jste velikost nebo jste špatně vybrali? V 14denní lhůtě od nákupu můžete zboží bezplatně vyměnit, navíc Vám jej zašleme zcela zdarma, uhradíte pouze rozdíl v ceně produktů.
Z hygienických důvodů a ze zákona nelze vracet nebo měnit spodní prádlo, intimní erotické pomůcky, audiovizuální nosiče, knihy a časopisy.
Zboží musí být samozřejmě nepoužité, nepoškozené a kompletní v původním obalu, aby byl možný jeho další prodej.
Nepoužité zboží v neporušeném originálním obalu nám prosím zašlete doporučeně, nikoliv však na dobírku, zpět na naši adresu spolu s fakturou a průvodním listem, kde nám uvedete za jaké zboží chcete zaslané zboží vyměnit.
Odstoupení od kupní smlouvy v 14denní lhůtě
Ze zákona můžete odstoupit od kupní smlouvy v 14denní lhůtě od převzetí zboží. Z hygienických důvodů a ze zákona nelze vracet nebo měnit spodní prádlo, intimní erotické pomůcky, audiovizuální nosiče, knihy a časopisy. Zboží musí být samozřejmě nepoužité, nepoškozené a kompletní v původním obalu, aby byl možný jeho další prodej.
Nepoužité zboží v neporušeném originálním obalu nám prosím zašlete doporučeně, nikoliv však na dobírku, zpět na naši adresu spolu s fakturou a průvodním listem, kde nám uvedete číslo účtu, na který Vám vrátíme peníze.
Využít můžete i vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, který naleznete zde.
Reklamace
Děláme vše proto, abychom měli v naší nabídce jen to nejkvalitnější zboží. Na všechno zboží máte u nás záruku 2 roky od zakoupení. Pokud se něco během této doby porouchá, zašlete nám zboží doporučeně, nikoliv však na dobírku, zpět na naši adresu spolu s fakturou a průvodním listem, kde uvedete o jakou poruchu se jedná.
Využít můžete i vzorový reklamační formulář, který naleznete zde.
Naše Adresa
Czech Healthcare s.r.o.Za Farou 49
66441 Troubsko
tel: 608 655 001
Zboží na vrácení, výměnu a reklamaci doporučujeme poslat Českou poštou nebo kurýrem (PPL, GLS,..). Nedoporučujeme nám zboží zasílat Zásilkovnou, protože Zásilkovna má občas problém nám zásilku doručit.
Reklamace a vrácení nebo výměnu zboží řešíme v co nejkratším možném termínu, nejdéle však do 30 dnů dle podmínek reklamačního řádu. Přesný termín vyřízení Vám bohužel nejsme schopni sdělit předem.